دولت ژاپن قصد دارد تا با هدف تقابل با چین و از بین بردن «شکاف موشکی» با این کشور، یک هزار موشک کروز دور-بُرد را در جزایر مورد مناقشه با چین مستقر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی کره جنوبی می‌گوید هدف این تیم قهرمانی در آسیاست.
وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
ستارگان والیبال ژاپن قهرمانی در آسیا در ارومیه و کسب سهمیه المپیک را هدف نخست والیبال این کشور دانستند.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر باتاکید بر اینکه تیمش در مسابقات قهرمانی جهان به هدف خود برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نرسید، گفت که شاگردانش باید باهوش‌تر و با حوصله‌تر بازی کنند.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر باتاکید بر اینکه تیمش در مسابقات قهرمانی جهان به هدف خود برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نرسید، گفت که شاگردانش باید باهوش‌تر و با حوصله‌تر بازی کنند.
رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین با هدف تقویت همکاری‌های دریایی و حفظ ثبات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام از ۲۰ تا ۲۳ ژوئیه برگزار خواهد شد.
نیروی هوایی ژاپن و فرانسه با هدف آنچه بهبود مهارت‌های تاکتیکی و تعمیق همکاری دفاعی خوانده‌شده است، برای نخستین بار رزمایش مشترک برگزار خواهند کرد.
شاگردان حسین عبدی با نتیجه 3 بر صفر در مرحله نیمه نهایی مغلوب ژاپن شدند.
ملی‌پوش نوجوان ایران در نشست خبری پیش از بازی نیمه‌نهایی مقابل ژاپن به نکاتی اشاره کرد.
تویوتا موتور حدود ۸۵۳ میلیون دلار یارانه از دولت ژاپن برای توسعه تولید باتری خودرو‌های برقی دریافت خواهد کرد، این میزان یارانه به این دلیل به این خودروساز بزرگ اختصاص می‌یابد که بتواند تولید باتری برقی داخلی را تقویت کند و به زنجیره‌های تامین مرتبط با چین کمتر وابسته باشد.
آندرس اینیستا در پایان فصل از ویسل کوبه، صدرنشین لیگ ژاپن جدا خواهد شد و احتمالا ماجراجویی تازه‌ای را شروع خواهد کرد.
آمریکا، کره جنوبی و ژاپن با هدف تقویت همکاری امنیتی و واکنش بهتر به آنچه تهدیدهای موشکی فزاینده کره شمالی خوانده شده، رزمایش مشترک دریایی خود را آغاز کردند.
کشتی‌های ناوگان پاسیفیک، موشک‌های کروز «موسکیت» را به یک هدف دریایی دشمن فرضی در دریای ژاپن شلیک کردند.
وزیر دفاع ژاپن می گوید موشک بالستیک جدید کره شمالی این قابلیت را دارد که به خاک آمریکا اصابت کند.
دولت ژاپن می گوید با هدف مقابله با چالش های امنیتی که با آن روبرو است، بودجه نظامی خود را به شکلی چشمگیر افزایش می دهد.
پس از حذف در مرحله یک هشتم نهایی، ژاپن به یک هدف بزرگ می‌اندیشد: ورود به جمع مدعیان جهان فوتبال.
تیم ملی فوتبال ژاپن، فردا با هدف صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، به مصاف کرواسی می‌رود.
زننده گل تاریخی ژاپن معتقد است که ماجراجویی ژاپن در جام جهانی تازه شروع شده و این تیم هنوز به هدف خود نرسیده است.
هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن، بعد از صعود به مرحله یک‌هشتم به عنوان صدرنشین گروه گفت می‌خواهد بهترین نتیجه ژاپن در تاریخ جام جهانی را رقم بزند.
لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا، می‌گوید از تساوی مقابل آلمان راضی است ولی از این ناراحت است که تیمش روی اشتباهی گل خورد که به ندرت مرتکب می‌شود.
به تازگی کره شمالی موشک بالستیک قاره پیمای هاوسونگ را به سمت دریای ژاپن شلیک کرد که به گفته مقامات ژاپنی، این موشک در حدود ۲۰۰ کیلومتری غرب جزیره اوشیما هوکایدو در منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن سقوط کرد.
شرکت هوندا موتور ژاپن دومین مدل از خط خودروهای برقی جدید خود را که فقط در چین تولید می‌شود رونمایی کرد که بخش خودروهای الکتریکی در حال رشد سریع بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را هدف قرار می‌دهد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی درباره دلیل حضور ایران در نمایشگاه فرانسه و ژاپن با وجود هشدار فرانسه برای سفر به ایران گفت: هدف ما معرفی ایران به سایر شرکت‌کنندگان است.
پلوسی پس از دیدار با نخست وزیر ژاپن فومیو کیشیدا در یک کنفرانس خبری گفت: ما از ابتدا گفته‌ایم که هدف ما تغییر وضعیت موجود در تایوان یا منطقه نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ